مقاله سئو متني است که معمولا در وبلاگ يک وب سايت با هدف جذب بازديدکنندگان علاقه مند منتشر مي شود.


 


مقالات سئو توسط شرکت ها استفاده مي شود تا خود را در گوگل قرار دهند و به همه نگراني هايي که مشتريان بالقوه ممکن است داشته باشند پاسخ دهند. شرکت سئو در اصفهان


 


چگونه يک متن سئو بنويسيم؟


"محتوا پادشاه است."


 


بسياري اين عبارت را بي وقفه تکرار مي کنند، اما تعداد کمي توضيح مي دهند که چرا.



 


اين شرکت کاليفرنيايي در «دستورالعمل‌هاي ارزيابي کيفيت جستجوي گوگل» به کارمندان خود توضيح مي‌دهد که چگونه يک وب‌سايت را ارزيابي کنند تا تعيين کنند که چه موقعيتي بايد در صفحه نتايج اشغال کند.


 


از ميان عوامل مختلفي که در آن راهنما نشان داده شده است، مهمترين آنها موارد زير است: طراحي سايت در اصفهان


 


مقدار رضايت بخش از محتواي اصلي با کيفيت بالا.


 


يعني گفته شود:


 


مقدار رضايت بخشي از محتواي با کيفيت بالا.


 


با ترجمه گوگل، آن قسمت از متن به شرح زير است:


 


کيفيت محتوا يکي از مهمترين معيارهاي سنجش کيفيت يک صفحه است. براي هر نوع وب سايتي، ايجاد محتواي با کيفيت به مقدار قابل توجهي حداقل يکي از عوامل زير نياز دارد:


 


-زمان


 


-تلاش


 


-تخصص


 


-استعداد/مهارت


 


بسته به موضوع، محتوا بايد دقيق باشد، صحت آن قابل تأييد باشد و بايد با اجماع کارشناسان آن منطقه پشتيباني شود.


 


هدف از صفحه به شما کمک مي کند تا تعيين کنيد محتواي با کيفيت در آن زمينه چيست.


 


به عنوان مثال:


 


-محتواي با کيفيت براي صفحات آموزشي بايد دقيق، خوش نوشته و قابل فهم باشد.


 


-محتواي با کيفيت براي صفحات خريد بايد به کاربران اين امکان را بدهد که به راحتي محصولات مورد نظر خود را پيدا کنند و به راحتي تراکنش انجام دهند.


 


-محتواي با کيفيت براي صفحات طنز بدون توجه به عيني يا دقيق بودن اطلاعات بايد سرگرم کننده باشد.


 


حالا چگونه براي سئو پست بنويسيم؟


 


ما اين نکته را به چند قسمت تقسيم مي کنيم:


 


هدف جستجو در سئو و رضايت کاربر در اينترنت


اخيرا، رند فيشکين، شايد تاثيرگذارترين فرد در دنياي سئو، راهنماي يک ساعته در مورد جنبه هاي کليدي بهينه سازي وب منتشر کرده است.


 


فيشکين در آن اشاره مي‌کند که سال‌ها پيش چندان به رضايت کاربران توجه نمي‌کرد.


 


با اين حال، امروزه بخشي صرفاً به اين جنبه اختصاص داده شده است زيرا يکي از مهم ترين عوامل در سئوي امروزي است.


 


اين همه در مورد چيست؟


 


بياييد آن را به سادگي خلاصه کنيم:


 


هر بار که شخصي جستجوي گوگل را انجام مي دهد، در بيشتر موارد به يکي از دلايل زير است:


 


مي خواهيد مشکلي را حل کنيد.


شما مي خواهيد پاسخ يک سوال را پيدا کنيد.


بنابراين، آن شخص قصد دارد:


 


 


 


وظيفه شما به عنوان يک توليد کننده محتوا اين است که بر اساس کلمات کليدي صنعت خود، بفهميد که کاربر مي خواهد با هر پرس و جو چه چيزي را حل کند يا به آن پاسخ دهد.


 


اگر در اين زمينه به او کمک کنيد، آن شخص کاري را که قرار بود در موتور جستجو انجام دهد با موفقيت انجام مي دهد و بنابراين مجبور نيست به بررسي صفحات ديگر ادامه دهد.


 


اين مفهوم را انجام وظيفه مي گويند و به اين مربوط مي شود که آيا کاربر به هدفي که قبل از ورود به گوگل داشت رسيده است يا خير.

مقاله سئو چيست؟

کيفيت ,محتواي ,بايد ,انجام ,صفحات ,رضايت ,براي صفحات ,کيفيت براي ,کيفيت بالا
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها